Η σωστή οργάνωση και τάξη των εγγράφων, η προθυμία και ικανότητα εύρεσης λύσης στα προβλήματα του φορολογούμενου, καθώς και το φιλικό περιβάλλον, έχουν κάνει το γραφείο να ξεχωρίσει στην περιοχή και να εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου.
Το Λογιστικό Γραφείο Μαριλίνα Ρέππα και Συνεργάτες προσφέρει ολοκληρωμένες λογιστικές και φοροτεχνικές υπηρεσίες σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Χάρη της εμπειρίας μας και της συνεχούς παρακολούθησης των διαδικασιών και των αλλαγών σε φορολογικά, εργατικά και επενδυτικά θέματα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου, είτε πρόκειται για μικρή και μεσαία επιχείρηση που χρειάζεται την υποστήριξη ενός λογιστικού γραφείου, είτε πρόκειται για εταιρεία που χρειάζεται στελέχωση του εσωτερικού της λογιστηρίου και παράλληλα επίβλεψη, έλεγχο και ορθή τήρηση κάθε διαδικασίας, σχετικά με τις λογιστικές, φορολογικές και μισθοδοτικές της υποχρεώσεις.
Αναλαμβάνουμε επιπλέον όλη τη διαδικασία έκδοσης δανείου αποκλειστικά και αυστηρά για την επιχειρηματική σας δραστηριότητα παρέχοντάς σας παράλληλα τις εξειδικευμένες συμβουλευτικές μας υπηρεσίες.
Παρέχουμε έγκαιρη ενημέρωση τόσο για τις νέες προκηρύξεις προγραμμάτων αλλά και για εκείνες που έπονται καθώς και πλήρη προετοιμασία και υποβολή του φακέλου σας για ένταξη σε κάποιο Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Μέσα από ένα εύρος συµβουλευτικών υπηρεσιών, προσπαθούµε να συµβάλλουµε θετικά, προτείνοντας τις καλύτερες λύσεις σε θέµατα ανάπτυξης, εκσυγχρονισµού και αναδιοργάνωσης της επιχειρησής σας.
Διαθέτουμε εμπειρία σε περισσότερους από 50 κλάδους και έχουμε ολοκληρώσει πάνω από 1000 συμβουλευτικά έργα. Βρισκόμαστε σε διαρκή δέσμευση για την ικανοποίησή των πελατών μας, με αποτέλεσμα 40 πελάτες μας να συνεργάζονται μαζί μας για περισσότερα από 10 χρόνια.
Η Κα Νικολάου Αδαμαντία έχει πάνω από είκοσι χρόνια εμπειρία στην παροχή υψηλής ποιότητας παντός τύπου λογιστικών υπηρεσιών. Ασχολείται με οποιοδήποτε επίδομα ''κοινωνικής φτώχειας'' παρέχει υψηλή ποιότητα εργασιών με χαμηλό κόστος. Ανταγωνιστικές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών στις περιοχές Πειραιάς, κοκκινιά, Νίκαια, Ρέντης, Κορυδαλλός, Κερατσίνι, Αιγάλεω, Αγία Βαρβάρα, κτλ.
Η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στην σωστή και υπεύθυνη συνεργασία, στην εμπειρία μας, στην οργάνωσή μας για μια σοβαρή και άψογη εικόνα σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, στην ενημέρωση των πελατών μας για το πως θα γλυτώσουν χρήματα καθώς και για τα επιδόματα που ίσως δικαιούνται οι άνεργοι και οι χαμηλό-εισοδηματίες λόγω κοινωνικής φτώχειας, στην άμεση επικοινωνία μας,είναι σημαντικό να μπορείς να επικοινωνήσεις με τον προσωπικό σου λογιστή οποιαδήποτε ώρα και μέρα ακόμη και Σαββάτο-Κυριακή.
Η Εταιρεία δραστηριοποιείται στην παροχή λογιστικών , φοροτεχνικών , συμβουλευτικών και νομικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, ιδρύματα και φυσικά πρόσωπα, από εξειδικευμένους λογιστές, οικονομικούς και νομικούς συνεργάτες.
Βασικός στόχος μας είναι η δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με έμφαση στον επαγγελματισμό, την αξιοπιστία, τη συνέπεια και την υπευθυνότητα.
Οραμα μας, η δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών, για την άρτια λειτουργία των οικονομικών οντοτήτων, στην σύγχρονη επιχειρηματική ατμόσφαιρα και προτεραιότητά μας η ασφαλής και ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας.
Η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας διασφαλίζεται τόσο από την εμπειρία μας στην ελληνική και διεθνή αγορά όσο και από τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών πόρων.
Για την καλύτερη προσαρμογή της πρότασής μας στα δικά σας δεδομένα,
επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε από κοντά τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Υπηρεσίες
Αναδιαθρωσης επιχειρήσεων
Υποβολές ΕΣΠΑ
Υποβολές Αναπτυξιακού
Υποβολές Ψηφιακού μετασχηματισμού
Υποβολές Εξωδικαστικού
Κατοχύρωση πατέντας και δικαιωμάτων
Υποβολή επιδότησης πατέντας και δικαιωμάτων και λογοτύπου
Υπηρεσίες έλεγχου ESG κριτηρίων και ανάλυση πληροφοριών επιχείρησης
Υπηρεσίες Ανάλυσης δεδομένων και μεταδεδομενων ροής πελατολογίου και POS
Υπηρεσίες δημιουργίας και αναδημιουργίας δεδομένων ανάπτυξης
Έλεγχος οικονομικών στοιχείων και δαπανών επιχείρησης προς ανάπτυξη
Ίδρυση ξενών και GR εταιρειών
Υπηρεσίες συμβουλευτικής και σεμιναρίων
και
Μέλος του EUROPA SYSTEM για υποβολές ευρωπαικων προγραμμάτων.
και
Συμβουλευτική Κρυπτονομισματων ως δείκτης αναφοράς και ανάλυσης
Είμαστε μία συμβουλευτική επιχείρηση με περισσότερα από 25 χρόνια στο ενεργητικό μας και με πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχίας σε εγκρίσεις προτάσεων σε ποσοστά άνω του 95%
Η πολύχρονη εμπειρία μας αποτελεί την εγγύηση για την εκτέλεση κάθε είδους εργασίας που θα αναλάβουμε. Μαζί σας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης! Αξιοπιστια & Αποτελεσματικότητα !
To Office4you είναι ένα γραφείο που παρέχει αξιόπιστες υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ανταποκρινόμενο στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών μας.
Είμαστε συνεχώς δίπλα σας, και μπορούμε να σας παρέχουμε και συμβουλευτική υποστήριξη έχοντας μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία
σε οικονομικά θέματα.
Η Taxville με έδρα την Αθήνα έχει συνεχή παρουσία στο χώρο της λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων.
Αξιοποιώντας στο μέγιστο τις γνώσεις, την επιστημονική κατάρτιση, την εμπειρία και την τεχνολογία, η ομάδα της Taxville πλαισιωμένη από εξειδικευμένους συνεργάτες προσφέρει στον επιχειρηματία πλήρη κάλυψη στη λογιστική, στα φοροτεχνικά και εργατικά θέματα αλλά και στον ιδιώτη πλήρη λογιστική και φοροτεχνική υποστήριξη.
Η Plural Consulting δραστηριοποιείται στον χώρο των συμβουλευτικών υπηρεσιών (οργάνωση, τήρηση ﹠ επίβλεψη λογιστηρίων επιχειρήσεων, φοροτεχνική υποστήριξη επιχειρήσεων, κλπ.), στον χώρο των μελετητικών έργων (οικονομοτεχνικές μελέτες, μελέτες αναδιάρθρωσης, επιδοτούμενα προγράμματα κλπ.) καθώς και στην παροχή υπηρεσιών οικονομικής διαχείρισης (παρακολούθηση υλοποίησης έργων, σύνταξη ﹠ παρακολούθηση προϋπολογισμών, σύνταξη ﹠ παρακολούθηση Ταμειακών ροών, κλπ.)
Με εμπειρία και πελατειακή βάση, που εκτείνεται σε διάφορους τομείς, έχουμε τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε οποιονδήποτε κλάδο.
Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας δεν είναι μόνο η διεκπεραίωση των τυπικών υποχρεώσεών τους. Αλλά, ως ενεργό μέλος της ομάδας τους, παρέχουμε συνεχή μηνιαία υποστήριξη ώστε να προσαρμόζονται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Το Λογιστικό Γραφείο μας ιδρύθηκε το 2013 και διευθύνεται από τον κ.Βούλτσο Γεώργιο, Λογιστή- Φοροτεχνικό Α’ Τάξης με σκοπό να προσφέρει σύγχρονες υπηρεσίες υψηλού επαγγελματικού επιπέδου, τόσο σε θέματα λογιστικά - φοροτεχνικά, όσο και σε θέματα παροχής οικονομικών συμβουλών και οργάνωσης επιχειρήσεων.
Βασικός μας στόχος είναι η σωστή καθοδήγηση του επιχειρηματία σχετικά με την πορεία της επιχείρησής του και η άγρυπνη επίβλεψη του λογιστηρίου του.
Στοχεύουμε στην δημιουργία μακροχρόνιων συνεργασιών, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις και στις πιο απαιτητικές εξατομικευμένες ανάγκες.
Hospitality M&M στελεχωμένη από άτομα με εξειδίκευση στον επιχειρησιακό ξενοδοχειακό κλάδο η οποία παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής & καθοδήγησης των τουριστικών καταλυμάτων , σας κρατά διαρκώς ενήμερους σε επίπεδο πωλήσεων & μάρκετινγκ , ενισχύσεις αναβάθμισης επιχειρήσεων ( νέα προγράμματα Επιδοτούμενα , Επιδοτήσεις ΕΣΠΑ ,Επιχειρηματικα Πλάνα, Έρευνα Αγοράς, Κρατικές Επιδοτήσεις ,Επενδυτικές Προτάσεις).
Η Hospitality M&M διαθέτοντας την εμπειρία της σε θέματα διαχείρισης κρατήσεων τουριστικών καταλυμάτων και εκμεταλλευόμενη την αντιπροσώπευση του πιο ολοκληρωμένου και σύγχρονου συστήματος κρατήσεων μας είναι ικανή να αυξήσει την προβολή του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση της πληρότητάς του καθ'όλη την διάρκεια λειτουργίας του. Συγκεκριμένα το συστημα κρατησεων έχει τις εξής δυνατότητες:
-Δουλεύει από την σελίδα του καταλύματατος ως ατομικό σύστημα σε μοναδικό σύνδεσμο.
-Διαθέτει πλάνο κρατήσεων ημερολογιακό για πλήρη έλεγχο των στοιχείων κρατήσεων, πελατολογίου και διαθεσιμότητας.
-Συνδέεται με τουριστικά γραφεία χρήστες του συστήματος κρατησεων τα οποία αυτόματα διαθέτουν όλες τις πληροφορίες και τις τιμές καθορίζονται από το κατάλυμα.
-Συνδέεται αυτόματα με δίκτυα πωλήσεων-κρατήσεων π.χ *information hidden*
-Έχει δυνατότητες Β2Β για συνεργασία με τουριστικά γραφεία για μεμονωμένους και για γκρουπ.
-Σύνδεεται και λειτουργεί ως channel manager για διασύνδεση και κενρτικό έλεγχο διαθεσιμότητας από το συστήματος κρατησεων σε όλα τα κανάλια.
Το Λογιστικό Γραφείο Νέγκολου Λογιστικά – Φοροτεχνικά με έδρα τη Χρυσούπολη έχει συνεχή παρουσία στο χώρο της λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων από το 1999, δημιουργώντας ένα δίκτυο πιστών πελατών που συνεργάζονται με το γραφείο μέχρι σήμερα.
Στην εταιρεία μας βλέπουμε τον κάθε πελάτη ως μια διαφορετική οντότητα και φροντίζουμε για την εξυπηρέτηση του σύμφωνα με τις δικές του ιδιαιτερότητες. Οραματιζόμαστε ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις αξίας με τους πελάτες μας.
Tο γραφείο παρέχει πλήρη λογιστική και φορολογική κάλυψη σε επιχειρήσεις και σε ιδιώτες.
Ενδεικτικά μερικές απο τις υπηρεσίες μας είναι: Δηλώσεις φόρου εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων, οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίου, τήρηση και ενημέρωση λογιστικών βιβλίων λογιστηρίου όλων των κατηγοριών.
Αποτελέσματα σε μηνιαία βάση, ανάλυση ισολογισμών και αποτελεσμάτων χρήσεως, εσωτερικοί έλεγχοι, μισθοδοσία, σύσταση νέων επιχειρήσεων και μεταβολές - διακοπές ήδη υφιστάμενων.
Το γραφείο αναλαμβάνει τη φορολογική και ασφαλιστική υποστήριξη των ενδιαφεροόμενων επιχειρήσεων. Ο κύριος Κοσμαδάκης είναι κάτοχος άδειας άσκησης του επαγγέλματος Λογιστή Φοροτεχνικού Α΄Τάξης και διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία.
Η Λογιστική είναι μια ειδική υπηρεσία που διαχειρίζεται τις οικονομικές διαδικασίες ενός οργανισμού. Η λογιστική υπηρεσία είναι απαραίτητη για την επιτυχημένη οικονομική λειτουργία του οργανισμού. Συναφείς δραστηριότητες δεν περιλαμβάνουν την συντήρηση των οικονομικών δεδομένων και την επιβεβαίωση οικονομικών συναλλαγών, την εκτίμηση των δαπανών και τον προγραμματισμό των οικονομικών διαδικασιών. Η λογιστική είναι ένας κοινωνικά σημαντικός τομέας και εξασφαλίζει την επιτυχημένη οικονομική λειτουργία ενός οργανισμού.
Η Λογιστική Διαχείριση προσφέρει υψηλού επιπέδου λογιστικές, φοροτεχνικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, από ιδιώτες και μικρές ατομικές εταιρείες, μέχρι και μεγάλες επιχειρήσεις.
Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στον χώρο της λογιστικής, φοροτεχνικής και εργατικής υποστήριξης εδώ και 70 χρόνια, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και επαγγελματισμού. Κάνουμε χρήση των πλέον σύγχρονων και απόλυτα ενημερωμένων λογιστικών προγραμμάτων παρέχοντας έγκυρα και έγκαιρα την απαραίτητη πληροφόρηση προς τους πελάτες μας.
Είμαστε Συνεργάτες
Το γραφείο Real Partners στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, δραστηριοποιείται στο χώρο των λογιστικών, φορολογικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών.
Με την πολυετή εμπειρία στον ελεγκτικό χώρο μεσαίων και μεγάλων εταιρειών, την συνεχή παρακολούθηση των διαδικασιών και των αλλαγών σε φορολογικά, εργατικά και επενδυτικά θέματα, βρίσκεται πάντα κοντά σας προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ο John Smith είναι Επαγγελματίας Καθαρισμού έχει πάνω από μια δεκαετία εμπειρίας στην παροχή υψηλής ποιότητας οικιακών και εμπορικών υπηρεσιών καθαρισμού ταπήτων. Προσφέρει τεχνολογία, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα και εξοπλισμό, ανταγωνιστικές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών.
Εγω ομως ειμαι ανεξαρτητη εργασιομανης.. μ αρεσει η εξωστρεφεια αλλα και η εσωστρεφεια μου επισης..ειμαι 28 χρονων ανεργη μητερα δυο παιδιων 10 μηνων κ 6 χρονων αντιστοιχως....ο συζυγος μου εχει δικη του επιχειρηση σε χωριο του νομου Εβρου..νομιζω πως κατεχω την εμπειρια και την κατανοηση που προαπαιτουνται για καθε ειδους εργασια στον τομεα του εμποριου και των πωλησεων....αυτα.,...
Η επιχείρηση A.K. Business Developer έχει ως σκοπό την προαγωγή και ανάπτυξη της δραστηριότητας των Κεφαλαίων Επιχειρηματικών Σχεδίων, τη μελέτη ζητημάτων κοινού ενδιαφέροντος των κλάδων και την προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων των μελών της.
Έμπειρος Μαθηματικός με αποδεδειγμένη ιστορία εργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης. Πολύχρονη εμπειρία στη Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων. Ισχυρό ερευνητικό υπόβαθρο με μεταπτυχιακό Master of Science (M.Sc.) που επικεντρώνεται στην Μεθοδολογία Έρευνας στη Βιοϊατρική, Βιοστατιστική και Κλινική Βιοπληροφορική από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η Spiral είναι το μέσο επιχειρηματικής ανάπτυξης και προόδου των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για υφιστάμενες ή υπό ίδρυση επιχειρήσεις: Επιχειρηματικά Σχέδια, Αιτήσεις Υπαγωγής σε Επιχειρηματικές Ενισχύσεις (ΕΣΠΑ, Επενδυτικός Νόμος κ.ά.), Εγκατάσταση ISO 9001:2015 & ISO 14001:2015, Marketing / Digital Marketing.
Η πολύχρονη εμπειρία μας, η πολυετής πείρα μας σε λογιστήρια μεγάλων βιομηχανιών και γενικότερα εταιρειών του ιδιωτικού, του δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, η αξιοπιστία μας, ο επαγγελματισμός μας, οι ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρουμε, οι εκατοντάδες επιδοτήσεις σε φυσικά και μη πρόσωπα μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ΟΑΕΔ, LEADER, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ που έχουμε χορηγήσει και οι εκαντοτάδες ικανοποιημένοι πελάτες μας. Μέλημά μας η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας σε πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Η ικανοποίηση και το αποτέλεσμα μετράει!
Ασχολούμαι επαγγελματικά με την λογιστική περίπου 30 χρόνια.
Απασχολήθηκα ως οικονομικός διευθυντής εισηγμένης εταιρείας
11 χρόνια ,και με διάφορα αντικείμενα όπως τήρηση λογιστικών
βιβλίων-αρχείων, φοροτεχνικά, εσωλογιστική κοστολόγηση, επιδοτήσεις (Αναπτυξιακός-ΕΣΠΑ),εργατικά, Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, διαχείριση κεφαλαίου κίνησης, διαπραγματεύσεις με τράπεζες . Πιστεύω ότι ένα αξιόπιστο λογιστήριο είναι πυξίδα για την λήψη κατάλληλων επιχειρηματικών αποφάσεων.
Οικονομολόγος με 15ετή εμπειρία σε Λογιστική ,με Απλογραφικά και Διπλογραφικά βιβλία,Φοροτεχνικά,Υποβολή προτάσεων ΕΣΠΑ Κοστολόγηση και ελεγκτική. Έλεγχος Χρηματοοικονομικών καταστάσεων, ισοζυγίων ,προτάσεις για μείωση κόστους, αύξηση εσόδων ,φοροαποφυγή της επιχείρησης, νομικών και φυσικών προσώπων
"Το ιδιωτικό ΚΕΠ Αμαρύνθου σκοπό έχει την εξυπηρέτηση του κοινού σε περίπτωση που προκύψει γι’αυτούς κάποια γραφειοκρατική εργασία σε δημόσιες ή ιδιωτικές υπηρεσίες όπως Ειδικό Ληξιαρχείο, ασφαλιστικά ταμεία, Υπουργεία, Ειρηνοδικείο, Πρωτοδικείο, Εφορίες, Δήμοι κ.α. Ακόμα στο γραφείο μας μπορείτε να κάνετε όλες τις πληρωμές λογαριασμών ενέργειας,σταθερή & κινητή τηλεφωνία,ασφαλ.ταμεία,Δημόσιο,Ρυθμίσεις δημοσίου και ασφαλιστικών ταμείων και όλα τα e- παράβολα κ.α. πληρώνοντας με μετρητά ή κάρτα. Αναλαμβάνουμε καταμέτρηση ενσήμων αλλά και τη διεκπεραίωση, παρακολούθηση και επίσπευση της συνταξιοδοτικής σας υπόθεσης σε συνεργασία με μεγάλα δικηγορικά γραφεία στην Αθήνα. Τέλος κάνουμε Ασφάλειες Αυτοκινήτου, Κατοικίας, Μαγαζιού, Υγείας κ.α."