Ξεκινώντας ως επιχείρηση το 2017 βάλαμε τις βάσεις για μια δυναμική παρουσία στο πελατολόγιο που μας εμπιστεύεται.
Το σημαντικό για εμάς δεν είναι να επικεντρώνεται μια εταιρεία μόνο στην αρχική φάση ή στη μέση της διαδικασίας, αλλά στον τελικό στόχο και στο τελικό προϊόν ή την υπηρεσία.
Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται ότι ολόκληρη η διαδικασία έχει την απαραίτητη προσοχή και επίβλεψη, από την αρχή εως το τέλος, με στόχο την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Η σωστή οργάνωση και τάξη των εγγράφων, η προθυμία και ικανότητα εύρεσης λύσης στα προβλήματα του φορολογούμενου, καθώς και το φιλικό περιβάλλον, έχουν κάνει το γραφείο να ξεχωρίσει στην περιοχή και να εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου.
Το GR ARMY ενημερώνει εγγράφως, πλήρως, 100% αξιόπιστα και υποστηρίζει τους Έλληνες σε ολόκληρο τον κόσμο, για την στρατολογική τακτοποίησή τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σύμφωνα με τον Νόμο. Μοναδική παροχή υπηρεσιών, παγκοσμίως. ΑΜΕΣΑ - ΦΙΛΙΚΑ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!
Η Κα Νικολάου Αδαμαντία έχει πάνω από είκοσι χρόνια εμπειρία στην παροχή υψηλής ποιότητας παντός τύπου λογιστικών υπηρεσιών. Ασχολείται με οποιοδήποτε επίδομα ''κοινωνικής φτώχειας'' παρέχει υψηλή ποιότητα εργασιών με χαμηλό κόστος. Ανταγωνιστικές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών στις περιοχές Πειραιάς, κοκκινιά, Νίκαια, Ρέντης, Κορυδαλλός, Κερατσίνι, Αιγάλεω, Αγία Βαρβάρα, κτλ.
Η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στην σωστή και υπεύθυνη συνεργασία, στην εμπειρία μας, στην οργάνωσή μας για μια σοβαρή και άψογη εικόνα σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, στην ενημέρωση των πελατών μας για το πως θα γλυτώσουν χρήματα καθώς και για τα επιδόματα που ίσως δικαιούνται οι άνεργοι και οι χαμηλό-εισοδηματίες λόγω κοινωνικής φτώχειας, στην άμεση επικοινωνία μας,είναι σημαντικό να μπορείς να επικοινωνήσεις με τον προσωπικό σου λογιστή οποιαδήποτε ώρα και μέρα ακόμη και Σαββάτο-Κυριακή.
Η εταιρία μας δημιουργεί εφαρμογές και ιστοσελίδες. Βρισκόμαστε στο χώρο τα τελευταία 5 χρόνια. Δημιουργούμε προϊόντα τόσο για πελάτες στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η μοναδικότητα της εταιρίας, βρίσκεται στην έμφαση που δίνεται στον τελικό χρήστη. Η επιχείρησή σας είναι πετυχήμενη όσο αυξάνονται οι πελάτες της και σε αυτό σας βοηθάμε με διαρκή ενημέρωση και συμβουλές ώστε να κάνετε τις κατάλληλες κινήσεις την κάταλληλη στιγμή.
Το γραφείο Σακαλης Στυλιανός ειναι πάντα δίπλα στον επιχειρηματία για την ενημέρωση και υποστήριξη του με συνεχή τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία αλλά και με άμεση επαφή, με στόχο πάντα την κάλυψη των αναγκών της επιχείρησης και την καλύτερη εξυπηρέτησή της.
Η Εταιρεία δραστηριοποιείται στην παροχή λογιστικών , φοροτεχνικών , συμβουλευτικών και νομικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, ιδρύματα και φυσικά πρόσωπα, από εξειδικευμένους λογιστές, οικονομικούς και νομικούς συνεργάτες.
Βασικός στόχος μας είναι η δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με έμφαση στον επαγγελματισμό, την αξιοπιστία, τη συνέπεια και την υπευθυνότητα.
Οραμα μας, η δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών, για την άρτια λειτουργία των οικονομικών οντοτήτων, στην σύγχρονη επιχειρηματική ατμόσφαιρα και προτεραιότητά μας η ασφαλής και ομαλή λειτουργία της επιχείρησής σας.
Η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας διασφαλίζεται τόσο από την εμπειρία μας στην ελληνική και διεθνή αγορά όσο και από τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών πόρων.
Για την καλύτερη προσαρμογή της πρότασής μας στα δικά σας δεδομένα,
επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε από κοντά τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Η πολύχρονη εμπειρία μας αποτελεί την εγγύηση για την εκτέλεση κάθε είδους εργασίας που θα αναλάβουμε. Μαζί σας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης! Αξιοπιστια & Αποτελεσματικότητα !
To Office4you είναι ένα γραφείο που παρέχει αξιόπιστες υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ανταποκρινόμενο στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών μας.
Είμαστε συνεχώς δίπλα σας, και μπορούμε να σας παρέχουμε και συμβουλευτική υποστήριξη έχοντας μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία
σε οικονομικά θέματα.
Το Λογιστικό Γραφείο Νέγκολου Λογιστικά – Φοροτεχνικά με έδρα τη Χρυσούπολη έχει συνεχή παρουσία στο χώρο της λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων από το 1999, δημιουργώντας ένα δίκτυο πιστών πελατών που συνεργάζονται με το γραφείο μέχρι σήμερα.
Στην εταιρεία μας βλέπουμε τον κάθε πελάτη ως μια διαφορετική οντότητα και φροντίζουμε για την εξυπηρέτηση του σύμφωνα με τις δικές του ιδιαιτερότητες. Οραματιζόμαστε ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις αξίας με τους πελάτες μας.
The funcomm. AGENCY is a 360 Fun Communication agency based on the storytelling & brand culture for a better brand communication!
We are the 1st Youth PR Agency in Athens!
Το γραφείο εξειδικεύεται στην Αγροτική Φορολογία (γεωργούς, κτηνοτρόφους, αλιείς, μελισσοκόμους, υλοτόμους, πτηνοτρόφους, σε υδατοκαλλιέργειες,σε θερμοκήπια, σε ομάδες παραγωγών. Παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και πάντα προς όφελος του φορολογούμενου. Μια επίσκεψη στο γραφείο μας θα σας πείσει. Προτεραιότητα μας είναι ο πελάτης (ο συνεργάτης μας) που του παρέχουμε ενα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και διεκπαιρεώσεων.
Το γραφείο αναλαμβάνει τη φορολογική και ασφαλιστική υποστήριξη των ενδιαφεροόμενων επιχειρήσεων. Ο κύριος Κοσμαδάκης είναι κάτοχος άδειας άσκησης του επαγγέλματος Λογιστή Φοροτεχνικού Α΄Τάξης και διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία.
Η εταιρεία μας προσφέρει τα εξής:
Ενημέρωση
Από το 1994 προσφέρουμε έντυπη και ηλεκτρονική ενημέρωση σε λογιστές και λογιστήρια επιχειρήσεων.
Προγράμματα Η/Υ
Από το 2000 προτείνουμε επώνυμα προγράμματα για λογιστικά γραφεία και επιχειρήσεις.
Σεμινάρια
Από το 2013 διοργανώνουμε on line σεμινάρια επιμόρφωσης λογιστών και βοηθών λογιστών.
Η Λογιστική είναι μια ειδική υπηρεσία που διαχειρίζεται τις οικονομικές διαδικασίες ενός οργανισμού. Η λογιστική υπηρεσία είναι απαραίτητη για την επιτυχημένη οικονομική λειτουργία του οργανισμού. Συναφείς δραστηριότητες δεν περιλαμβάνουν την συντήρηση των οικονομικών δεδομένων και την επιβεβαίωση οικονομικών συναλλαγών, την εκτίμηση των δαπανών και τον προγραμματισμό των οικονομικών διαδικασιών. Η λογιστική είναι ένας κοινωνικά σημαντικός τομέας και εξασφαλίζει την επιτυχημένη οικονομική λειτουργία ενός οργανισμού.
Το λογιστικό μου γραφείο ειδικεύεται στην παροχή λογιστικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών σε φυσικά πρόσωπα (κατοίκους εσωτερικού, εξωτερικού) ﹠ επιχειρήσεις , με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση των συνεχώς αυξανόμενων προκλήσεων της εποχής.
Η Λογιστική Διαχείριση προσφέρει υψηλού επιπέδου λογιστικές, φοροτεχνικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, από ιδιώτες και μικρές ατομικές εταιρείες, μέχρι και μεγάλες επιχειρήσεις.
Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στον χώρο της λογιστικής, φοροτεχνικής και εργατικής υποστήριξης εδώ και 70 χρόνια, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και επαγγελματισμού. Κάνουμε χρήση των πλέον σύγχρονων και απόλυτα ενημερωμένων λογιστικών προγραμμάτων παρέχοντας έγκυρα και έγκαιρα την απαραίτητη πληροφόρηση προς τους πελάτες μας.
Η Χατζηγαλήνη Στυλιανή έχει πάνω από δέκα χρόνια εμπειρία ώς λογιστής σε εμπορικές και παραγωγικές επιχειρήσεις.Προσφέρετε εχεμύθεια και προσοχή στην ιδιωτικότητα του πελάτη.
Έμπειρος Μαθηματικός με αποδεδειγμένη ιστορία εργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης. Πολύχρονη εμπειρία στη Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων. Ισχυρό ερευνητικό υπόβαθρο με μεταπτυχιακό Master of Science (M.Sc.) που επικεντρώνεται στην Μεθοδολογία Έρευνας στη Βιοϊατρική, Βιοστατιστική και Κλινική Βιοπληροφορική από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 8 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΙ ΤΑ E-MAIL ΣΑ, ΝΑ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ , ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ.
Η πολύχρονη εμπειρία μας, η πολυετής πείρα μας σε λογιστήρια μεγάλων βιομηχανιών και γενικότερα εταιρειών του ιδιωτικού, του δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, η αξιοπιστία μας, ο επαγγελματισμός μας, οι ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρουμε, οι εκατοντάδες επιδοτήσεις σε φυσικά και μη πρόσωπα μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ΟΑΕΔ, LEADER, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ που έχουμε χορηγήσει και οι εκαντοτάδες ικανοποιημένοι πελάτες μας. Μέλημά μας η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας σε πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Η ικανοποίηση και το αποτέλεσμα μετράει!
Υπεύθυνος διαχείρισης συστήματος ποιότητας ISO με εμπειρία στη διασφάλιση συμμόρφωσης με πρότυπα ISO και στη βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών. Εξειδίκευση στην οργάνωση και υλοποίηση συστημάτων ISO, όπως τα ISO 9001, 27001, 14001 και 45001, καθώς και στον προγραμματισμό και την εκτέλεση εσωτερικών ελέγχων και συνεχή βελτίωση διαδικασιών ποιότητας. Εμπειρία στο μάρκετινγκ και το εμπορικό τμήμα, με εξειδίκευση στην τιμολόγηση, κοστολόγηση, μισθοδοσία και άλλες σχετικές λειτουργίες, συμβάλλοντας ενεργά στη συνολική εμπορική στρατηγική μιας εταιρείας.
Το γραφείο μας ασχολείται με ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών, (Λογιστικές υπηρεσίες, υπηρεσίες εργατικού συμβούλου, κατάθεση φακέλων σε αναπτυξιακά προγράμματα, ενάρξεις και παύσεις επιχειρήσεων, εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, τήρηση διπλογραφικών βιβλίων, ασφαλιστικές υπηρεσίες κ.α.). Τόσο ο ιδιοκτήτης του όσο και τα 7 άτομα που το στελεχώνουν είναι καταρτισμένα με πτυχία πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Για την διεκπεραίωση της εργασίας μας Χρησιμοποιούμε τα πιο σύγχρονα και ανταγωνιστικά μέσα (Σύγχρονα λογιστικά ψηφιακά προγράμματα, τεχνητή νοημοσύνη) τα οποία μας βοηθούν στην επίτευξη της βέλτιστης και αποτελεσματικότερης εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η επιτυχία της ομάδας μας βασίζεται στην καλή επικοινωνία την συνεργασία και την καλή ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Η επιχείρηση μας είναι σε λειτουργεία τα τελευταία 25 χρόνια μετρώντας αμέτρητες επιτυχίες και αφήνοντας ευχαριστημένους χιλιάδες πελάτες.
"Το ιδιωτικό ΚΕΠ Αμαρύνθου σκοπό έχει την εξυπηρέτηση του κοινού σε περίπτωση που προκύψει γι’αυτούς κάποια γραφειοκρατική εργασία σε δημόσιες ή ιδιωτικές υπηρεσίες όπως Ειδικό Ληξιαρχείο, ασφαλιστικά ταμεία, Υπουργεία, Ειρηνοδικείο, Πρωτοδικείο, Εφορίες, Δήμοι κ.α. Ακόμα στο γραφείο μας μπορείτε να κάνετε όλες τις πληρωμές λογαριασμών ενέργειας,σταθερή & κινητή τηλεφωνία,ασφαλ.ταμεία,Δημόσιο,Ρυθμίσεις δημοσίου και ασφαλιστικών ταμείων και όλα τα e- παράβολα κ.α. πληρώνοντας με μετρητά ή κάρτα. Αναλαμβάνουμε καταμέτρηση ενσήμων αλλά και τη διεκπεραίωση, παρακολούθηση και επίσπευση της συνταξιοδοτικής σας υπόθεσης σε συνεργασία με μεγάλα δικηγορικά γραφεία στην Αθήνα. Τέλος κάνουμε Ασφάλειες Αυτοκινήτου, Κατοικίας, Μαγαζιού, Υγείας κ.α."
Το γραφείο μας είναι η ιδανική λύση :
- Για κάθε επιχείρηση παρέχοντας πλήρη λογιστική και φοροτεχνική υποστήριξη με συνεχή ενημέρωση για κάθε αλλαγή.
- Καλύπτοντας απόλυτα τις φορολογικές ανάγκες όλων των μισθωτών, συνταξιούχων, αγροτών, ανέργων.
- Προσφέροντας ασφαλιστήρια συμβόλαια για κάθε ανάγκη των πελατών μας, συνεργαζόμενο με τις πιο αξιόπιστες Ασφαλιστικές Εταιρείες της αγοράς.
Προσοχή στη λεπτομέρεια, αξιοπιστία και εύρος θεματικών περιοχών είναι το χαρακτηριστικό μας. Υπηρεσίες συμβουλών, αλλά και διοικητικές, συγγραφικές και μεταφραστικές υπηρεσίες είναι στην διάθεση των πελατών μας.
Ο John Smith είναι Επαγγελματίας Καθαρισμού έχει πάνω από μια δεκαετία εμπειρίας στην παροχή υψηλής ποιότητας οικιακών και εμπορικών υπηρεσιών καθαρισμού ταπήτων. Προσφέρει τεχνολογία, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα και εξοπλισμό, ανταγωνιστικές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών.
Η εμπειρία μας στο χώρο, η τεχνογνωσία, η επιστημονική γνώση, η συνεχής παρακολούθηση όλων των εξελίξεων και η ποιότητα των υπηρεσιών μας εγγυώνται την οργάνωση της επιχείρησης σας με τρόπο που διασφαλίζει την έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση σας, απαραίτητο στοιχείο για ορθό προγραμματισμό και αποτελεσματική υλοποίηση των επιχειρηματικών σας σχεδίων. Γνωρίζοντας πλήρως, τις απαιτήσεις της αγοράς, χρησιμοποιούμε σύγχρονες μεθόδους διαχείρισης, παρακολούθησης και ενημέρωσης των πελατών μας, έτσι ώστε να καλύπτουμε άμεσα και υπεύθυνα όλες σας τις ανάγκες. Στόχος μας είναι η βελτίωση της απόδοσης της επιχείρησης σας.