Πρόσλάβε τον καλύτερο ταξιδιωτικοί πράκτορες σε Λαρισα
Athanasiou Travel - Mini Bus Larissas
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Safe Travel (Λευθέρης Ιωάννης Γ.)
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Natassa Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Κτελ - Titanas Travel - Γραφειο Γενικου Τουρισμου Κοινου Ταμειου Εισπραξεων Λεωφορειων Υπεραστικων Γραμμων Νομου Λαρισας Αε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Voulgaris Travel - Βουλγαρη Αφοι Ο.Ε.
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Stergiaki Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Orizontes Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Tempi Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Τουριστικα – Ταξιδιωτικα Γραφεια Alamanis Travel Agency - Υιοι Κ. Αλαμανη Και Σια Ο.Ε - Τουριστικο Γραφειο Λαρισα - Διακοπες - Εκδρομες Εσωτερικου Εξωτερικου
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Fisekis Tours
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Τουριστικη Λαρισας Επε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Gounis Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Thessalos Travel - Βαβας Στεργιος Και Σια Οε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Baras Travel - Μπαρας Χρηστος Μονοπροσωπη Επε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Τουριστικα – Ταξιδιωτικα Γραφεια Τουριστικη Επε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Στεργιακη Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Nrg Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Safe Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Tourism In Larissa, Thessaly
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Εκδρομές Στην Κωνσταντινούπολη
Ταξιδιωτικός πράκτορας
1000 Colours
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Voulgaris Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Τουριστικα – Ταξιδιωτικα Γραφεια Gallis Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Alamanis Tours - Υιοι Κ Αλαμανη Και Σια Οε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Lilian Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Larissa Express
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Λάβδας Γρηγόριος Κ.
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Nrg Travel - Ντεκιδης Χρηστος Και Σια Οε
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Veggera Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Christoni Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Efilial Travel - Congress
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Gallis Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Summer Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Λάρισα - Όμορφη Πόλις
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Alamanis Travel Agency
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Natassa Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Larissa Express
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Fisekis Tours
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Summer Travel - Pantazis
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Χιονοδρομικός Σύλλογος Σμίξης
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Touristiki Larissas Lt D
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Οριζοντες Travel
Ταξιδιωτικός πράκτορας
Ποια κατάρτιση ή σπουδές απαιτούνται για να εργαστεί κάποιος σε ταξιδιωτικό πρακτορείο;
Πριν εξετάσουμε τα διάφορα προγράμματα που σας επιτρέπουν να εργαστείτε σε μια ταξιδιωτική καταστηματική επιχείρηση, ας ξεκινήσουμε επισημαίνοντας το γεγονός ότι δεν απαιτείται πτυχίο αν θέλετε να ανοίξετε τη δική σας επιχείρηση ή να εργαστείτε σε μία. Πράγματι, από το 2015, δεν είναι πλέον υποχρεωτικό να έχετε BTS στον τουρισμό ή αντίστοιχο πτυχίο για να δημιουργήσετε τη δική σας ταξιδιωτική καταστηματική επιχείρηση. Μπορείτε, συνεπώς, να ασκήσετε χωρίς πτυχίο, αλλά οι δεξιότητες και η εμπειρία παραμένουν καίριοι παράγοντες για την επιτυχία. Ας μην απατούμαστε, η δημιουργία αυτού του είδους της εταιρείας, ή ακόμη και απλά η εργασία σε αυτήν, δεν είναι εφικτή για όσους δεν είναι παθιασμένοι με το θέμα του ταξιδιού και ξένων πολιτισμών. Αντίθετα, ποτέ δεν είναι αργά για κατάρτιση και μάθηση. Αν δεν έχετε πτυχίο που να σας βοηθήσει, αλλά θέλετε να αλλάξετε το επάγγελμα και να γίνετε για παράδειγμα ταξιδιωτικός πράκτορας, να ξέρετε ότι θα είναι δυνατό να εκπαιδευτείτε μέσω του "Προσωπικού σας Λογαριασμού Εκπαίδευσης" (CPF). Ρωτήστε στο Pôle Emploi για να μάθετε πού βρίσκεται ο λογαριασμός σας και πόσο πρέπει να εκπαιδευτείτε. Μετά το λύκειο: 2 χρόνια για να αποκτήσετε BTS στον τουρισμό ή τη λειτουργική εμπορική διοίκηση. 3 χρόνια για το ΒΥΤ (Bachelor Universitaire de Technologie) στις τεχνικές εμπορικοποίησης. Ειδικευμένα σχολεία προσφέρουν επίσης πτυχία. Μετά από δύο χρόνια πτυχίου: - BTS στη λειτουργική εμπορική διοίκηση - BTS στον τουρισμό - Πωλητής επαγγελματικών ταξιδίων και τουρισμού Μετά από τρία χρόνια πτυχίου: - ΒΥΤ στις τεχνικές εμπορικοποίησης - Επαγγελματική άδεια στους τουριστικούς επαγγελματικούς τομείς: εμπορικοποίηση τουριστικών προϊόντων - Επαγγελματική άδεια στους τουριστικούς και αναψυκτικούς τομείς Μετά από πενταετές πτυχίο: - Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη διαχείριση τουριστικών προορισμών
Ποιο είναι το πεδίο επέμβασης ενός επαγγελματία;
Η καθημερινότητα του ταξιδιωτικού πράκτορα είναι ποικίλη και διαφορετική, τόσο πολύ ώστε ο επαγγελματίας σπάνια θα έχει χρόνο για βαρετές μέρες, παρέχοντας πάντα πως η επιχείρηση του εκτελείται σωστά. Αυτές οι εργασίες μπορεί να είναι πολύ διαφορετικές από μια εταιρεία σε μια άλλη. Ωστόσο, για να σας δώσουμε μια πιο συγκεκριμένη ιδέα για αυτό που πρέπει να αναμένετε όταν ασκείτε αυτό το επάγγελμα, θα σας περιγράψουμε όλες τις κύριες λειτουργίες, καθώς και τις πιο κοινές, για τις οποίες ένας ταξιδιωτικός πράκτορας είναι υπεύθυνος: - Καταρχήν, πρέπει φυσικά να είναι γνωστός με τις τουριστικές προσφορές της εταιρείας του ώστε να ενημερώνει τους πελάτες του και να μπορεί να εξηγήσει λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά εάν απαιτείται. - Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να υποδεχθεί πελάτες από κοντά ή τηλεφωνικώς, με κατάλληλη φωνή και ζεστασιά. - Πρέπει επίσης να απαντήσει σε αιτήματα προσφορών ή πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μια διοικητική εργασία που απαιτεί πολύ χρόνο και απαιτεί οργάνωση και αυστηρότητα καθόλη τη διάρκεια. - Πρέπει επίσης να επιλέξει τα τουριστικά προϊόντα σύμφωνα με το αίτημα του πελάτη, να παρουσιάσει τα χαρακτηριστικά τους με επιχειρήματα (τα πλεονεκτήματα, οι τιμές). - Πρέπει επίσης να συμβουλεύσει τον πελάτη για τα διαφορετικά προϊόντα (μεταφορά, υπηρεσίες), να κάνει την κράτηση και να καταρτίσει τα συμβατικά έγγραφα που απαιτούνται για την εμπορική ανταλλαγή. - Πρέπει επίσης να ελέγξει τα ταξιδιωτικά έγγραφα εκ των προτέρων, ώστε ο ταξιδιώτης να μην αντιμετωπίσει καμία δυσάρεστη έκπληξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. - Πρέπει επίσης να καθορίσει τους όρους εξόφλησης μιας διαμάχης ή να την παραπέμψει σε νομικές ή δικαστικές υπηρεσίες. - Πρέπει επίσης να παρέχει πληροφορίες για την παρακολούθηση των υποστηρικτικών ενεργειών δραστηριοτήτων, ώστε η εταιρεία να έχει μια συνολική εικόνα της δραστηριότητάς της και της εξέλιξής της με τον χρόνο. - Πρέπει να οργανώσει την επίδειξη του χώρου πώλησης, με στοιχεία μάρκετινγκ. - Τέλος, πρέπει να εκτελέσει ενέργειες προώθησης πώλησης, ιδιαίτερα κατά τις περιόδους που είναι ιδιαίτερα ευνοϊκές για αυτό.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε έναν επαγγελματία;
Η ιδέα ταξιδίου συχνά είναι πηγή άγχους για όσους το προετοιμάζουν, αφού υπάρχουν πολλά πράγματα να ληφθούν υπόψη, ώστε το ταξίδι να πραγματοποιηθεί ομαλά και χωρίς κανένα φραγμό. Σε αυτήν την ενότητα, θα συζητήσουμε ειδικότερα τους κύριους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρησιμοποίησης μιας ταξιδιωτικής πρακτορείας ή τουλάχιστον ενός επαγγελματία στον κλάδο για την οργάνωση του ταξιδιού σας. Η προετοιμασία για ένα ταξίδι, ακόμη και ενός απλού διαλείμματος μερικών ημερών, δεν είναι εύκολη. Βέβαια, πολλές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, αλλά η συγκέντρωσή τους για την οργάνωση του μελλοντικού ταξιδιού σας απαιτεί πολύ χρόνο. Πρώτον, ας αντιληφθούμε ότι η συνεργασία με μια ταξιδιωτική πρακτορεία σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο. Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε αρκετές ώρες αναζητώντας τη σωστή πτήση ή βρίσκοντας μια κατάλληλη επιλογή για τη διαμονή σας, εύρεση ενός ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου κ.λπ. Η συνεργασία με επαγγελματία σημαίνει ότι δίνετε περισσότερο χρόνο στα δικά σας και βέβαια - γιατί όχι - να βελτιώσετε το ταξίδι σας. Στη συνέχεια, εμπιστευόμενοι την οργάνωση του ταξιδιού σας σε μια ταξιδιωτική πρακτορεία σημαίνει ότι επιστρέφετε στην εμπειρία και το ταλέντο ενός επαγγελματία, που διαθέτει τις απαραίτητες δεξιότητες για να οργανώσει ένα ταξίδι που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας και να σας συμβουλεύσει σωστά, τόσο σε θέματα τουρισμού, νομικών ζητημάτων ή ακόμη και γεωγραφικών. Η συνεργασία με επαγγελματία, αντίθετα με αυτό που μπορεί να νομίζει κανείς, συνήθως αποδεικνύεται όχι μόνο λιγότερο ακριβή αλλά και αποδοτικότερη από πλευράς χρόνου απ' ό,τι αν επιχειρούσατε να οργανώσετε τα πάντα μόνοι σας. Πράγματι, χάρη στις σχέσεις τους με προμηθευτές, ο επαγγελματίας είναι πιθανόν να βρει πολύ καλές προσφορές για εσάς και να προτείνει ασυναγώνιστες τιμές, όχι μόνο για τα εισιτήρια πτήσης, αλλά και για τη διαμονή σας. Ακριβώς η προσθήκη όλων αυτών θα σας επιτρέψει να εξοικονομήσετε χρήματα. Για να ολοκληρώσουμε αυτήν την ενότητα, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι για καθέναν από εμάς, η ασφάλεια και η εγγύηση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι δύο ουσιαστικά πράγματα, ανεξάρτητα από τον τελικό προορισμό. Χάρη στην απόλυτη κυριαρχία τους στον κόσμο των ταξιδιών, ένας ταξιδιωτικός επαγγελματίας θα δεσμευτεί να εξασφαλίσει την ασφάλειά σας καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής σας. Επιπλέον, θα έχετε τη δυνατότητα να επωφεληθείτε από την υπηρεσία μεταπωλήσεων και, στην περίπτωση μη προβλεπόμενης κατάστασης (είτε πρόκειται για ακύρωση πτήσης, απεργία αεροπορικής εταιρείας ή άλλη), μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια, απλώς επικοινωνώντας με τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα, ο οποίος θα φροντίσει να βρει μια λύση στο πρόβλημά σας.
Πότε πρέπει να καλέσει κάποιος επαγγελματία;
Δεν υπάρχει πραγματικά κάποιος κανόνας γι' αυτό, όσο δεν περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή. Σκεφτείτε ότι όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα, επομένως να σχεδιάσετε μια ταξίδι στην άλλη άκρη του κόσμου δεν μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη. Ο πράκτορας πρέπει να βρει ένα πτήση, επιλογές καταλύματος στον προορισμό και άλλες υπηρεσίες που θα θέλατε να εκμεταλλευτείτε μόλις φτάσετε εκεί. Είναι, επομένως, καλύτερο να ξεκινήσετε το σχεδιασμό τουλάχιστον μερικές εβδομάδες ή μήνες νωρίτερα. Αυτό θα σας επιτρέψει επίσης να επωφεληθείτε από καλύτερες τιμές, που δεν είναι ασήμαντες. Σημειώστε όμως ότι μερικές εταιρείες καθορίζουν μια μέγιστη ημερομηνία προβλεπόμενης συμμετοχής, δηλαδή ότι, για παράδειγμα, δεν θα είναι δυνατόν να κλείσετε μια πτήση ή ακόμα και ένα ξενοδοχείο 2 ή 3 χρόνια εκ των προτέρων... αυτό όμως είναι φυσικό και σχεδόν δεν χρειάζεται να τονιστεί.
Πώς να βρείτε έναν επαγγελματία για να οργανώσει το ταξίδι σας;
Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε ή πού θέλετε να πάτε, είναι σχετικά εύκολο να βρείτε αυτόν τον τύπο υπηρεσιών, όσο δεν ζείτε σε πολύ απομακρυσμένη περιοχή. Αν ζείτε στο κέντρο της πόλης ή στην πιο απομακρυσμένη ύπαιθρο, ξεκινήστε ρωτώντας τους γνωστούς και τους αγαπημένους σας, αν και πρέπει να αναγνωριστεί ότι η στοματική διαφήμιση δεν είναι απαραίτητα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να βρείτε το σπάνιο πολύτιμο αντικείμενο (αλλά ποτέ δεν ξέρετε...). Αν ζείτε σε πολύ απομακρυσμένη περιοχή, στη μέση της ύπαιθρου, το να μη βρείτε μια ταξιδιωτική πρακτορείο κοντά σας (μέσα σε 20 ή 30 χιλιόμετρα) δεν πρέπει να σας σταματήσει ή να σας décourager. Βεβαιωθείτε ότι θα βρείτε ένα πρακτορείο στην κοντινότερη μεσαία ή μεγάλη πόλη! Σε κάθε περίπτωση, διαβεβαιωθείτε ότι ο σωστός επαγγελματίας, μόλις επικοινωνήσετε μαζί του, θα είναι περισσότερο από πρόθυμος να σας διευκολύνει τη ζωή σας και, αν χρειαστεί, επόμενες ανταλλαγές μπορούν να γίνουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Αν η στοματική διαφήμιση δεν οδηγήσει σε τίποτα, το οποίο είναι πολύ πιθανό, τότε συνιστάται η χρήση του Διαδικτύου, διαβουλευόμενος έναν ιστότοπο όπως ο StarOfService, για παράδειγμα, που καταλογίζει όλους τους επαγγελματίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο, με βάση το μέρος όπου θα εκτελεστεί η αναζήτηση. Με μόνο μερικά κλικ, ο ιστότοπος θα σας παρέχει τα στοιχεία επικοινωνίας του εν λόγω επαγγελματία και μπορείτε να τον επικοινωνήσετε αμέσως, και αυτό ισχύει επίσης για ταξιδιωτικούς πράκτορες. Από εκεί, είστε ελεύθεροι να καταναλώσετε χρόνο για να κάνετε αναζήτηση προσφορών ή απλά να επιλέξετε αυτόν που είναι κοντινότερα στο σπίτι σας, δεν είναι πλέον δική μας υπόθεση.
Πόσο κοστίζει η υπηρεσία ταξιδιωτικού γραφείου;
Οι τιμές που θα αναφέρουμε εδώ δεν είναι συμβατικές, αλλά απλώς μέσες τιμές που έχουν προκύψει σε όλη τη γαλλική επικράτεια. Κάθε πρακτορείο έχει τον δικό του τρόπο χρέωσης, γι 'αυτό δεν μπορούμε να σας συνιστούμε αρκετά να ζητήσετε λεπτομέρειες για τις υπηρεσίες από τον αντίστοιχο πράκτορα. Μόνο τότε μπορείτε να έχετε μια ακριβή ιδέα για αυτό για το οποίο πληρώνετε. Αυτό λέγοντας, ας περάσουμε τώρα στις τιμές, οι οποίες, αν και δεν πρέπει να θεωρούνται ακριβείς, θα σας δώσουν πάλι μια ιδέα για τις τιμές που εφαρμόζονται στην αγορά. Γενικά, πρέπει να σημειώσουμε ότι η πλειοψηφία των εσόδων ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου προέρχεται από τις προμήθειες που καταβάλλονται από τους διάφορους προμηθευτές που συμμετέχουν κατά τη διάρκεια της διαμονής. Αυτές είναι ποσοστά που παίρνονται από κάθε πώληση που πραγματοποιείται. Γενικά, ο μέσος όρος που παίρνει το πρακτορείο για ένα εισιτήριο αεροπορικού εισιτηρίου που πωλείται κυμαίνεται μεταξύ 8% και 10% της δημόσιας τιμής· όσον αφορά άλλες υπηρεσίες, το ποσοστό κυμαίνεται μεταξύ 9% και 15% της δημόσιας τιμής. Οι τέλειες συμβουλευτικές, τέλη ενεργειών και κρατήσεων είναι επίσης πηγές εσόδων για ένα ταξιδιωτικό γραφείο, αλλά είναι στο χέρι κάθε επωνυμίας να διαμορφώσει τις υπηρεσίες της. Επομένως, θα πρέπει να κάνετε την ερώτηση ή να ενημερωθείτε όταν έρθει η ώρα.
Πώς να επιλέξετε τον σωστό ταξιδιωτικό πράκτορα ή την κατάλληλη ταξιδιωτική πρακτορεία;
Ανεξαρτήτως του που βρίσκεστε ή ζείτε, είτε σε μια συγκεκριμένη πόλη, περιοχή ή νομό, η εύρεση αυτού του είδους επαγγελματία είναι σχετικά απλή, βασισμένη σε μελέτες πάνω στο θέμα. Έτσι είτε ζείτε στο κέντρο της {{πόλης}} ή στα βάθη της ύπαιθρου στη Μοζέλα ή τη Γκιρόντ, σας συμβουλεύουμε να ξεκινήσετε ρωτώντας τους γνωστούς σας και τους φίλους σας, καθώς ο στόμα με στόμα είναι πάντα μια καλή μέθοδος για να βρείτε τη σωστή διεύθυνση για τέτοια πράγματα (όλοι γνωρίζουμε ανθρώπους που έχουν ταξιδέψει μέσω μιας συγκεκριμένης εταιρείας, οπότε ας ξεκινήσουμε ψάχνοντας προς αυτή την κατεύθυνση...). Εάν αυτή η πρώτη αναζήτηση δεν οδηγήσει σε αποτελέσματα, είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί το Διαδίκτυο, καθώς είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όχι σε φυσικές εταιρείες. Μόλις βρεθείτε στο Διαδίκτυο, ανεξαρτήτως του μηχανήματος αναζήτησης που χρησιμοποιείται, συνιστούμε να συμβουλευτείτε έναν ιστότοπο όπως η StarOfService, για παράδειγμα, ο οποίος καταλογίζει όλους τους επαγγελματίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο, ανάλογα με την τοποθεσία της αναζήτησης και την τοποθεσία κατοικίας σας. Μόλις με λίγα κλικ, ο ιστότοπος θα σας παρέχει τα στοιχεία των επαγγελματιών και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσα σε λίγα λεπτά για να ρωτήσετε για τη διαθεσιμότητά τους, τις τιμές κ.λπ. Μη διστάσετε να συμβουλευτείτε έναν μεγάλο αριθμό από κριτικές και σχόλια πελατών, καθώς αυτά είναι ουσιαστικές πληροφορίες για μια ιδέα του επιπέδου υπηρεσιών που παρέχεται από τον πράκτορα ή την εταιρεία στο ερώτημα.
Εδώ είναι μερικές ερωτήσεις που μπορείτε να ρωτήσετε έναν επαγγελματία ταξιδίων κατά τη διάρκεια της πρώτης σας συνάντησης:
- Πόσο καιρό ασχολείσαι με αυτό το επάγγελμα; Ποια εκπαίδευση ή πτυχίο διαθέτεις για να εκτελείς αυτή τη δραστηριότητα; - Ποιο είναι το κόστος σου; Μπορείς να μου δώσεις μια αναλυτική αναφορά τους; - Θα μου προσφέρεις μια προσφορά πριν ξεκινήσεις τη δουλειά; - Ποια είναι η διαθεσιμότητά σου να συζητήσουμε το ταξιδιωτικό μου έργο; - Μπορείς να εγγυηθείς την τήρηση των προθεσμιών και των κοστών που συμφωνούμε;